can't you just go somewhere on vacation

publicerat: 2011-08-10 » 11:15:33
Godmorgon alla fina, äntligen är jag hemma igen :D
Eller ja... Äntligen och äntligen... Sollefteå är lite väl litet för mig, men trots det har jag haft det superhärligt! Vi hann med krogen, urkult, filmkvällar och stan. Just vad man behöver hinna med när man åker bort sådär :) Vi var mycket hemma hos Ida bara oxå, det är viktigt att ta vara på tiden vi hade att umgås på!!

Uppdateringen har varit väldigt dålig men deras internet var så segt att mitt tålamod försvann. Det gick verkligen inte att blogga.. Men nu när jag är hemma igen så kommer det nog blir fler inlägg (får vi hoppas).

Just nu lagar jag frulle. Kokar ägg och ska skära vattenmelon, samt koka te. Mumsssss
Hoppas ni har haft det helt underbart då vi inte har kunnat höras osv.
Puss och slida, idag ska jag på stan med Ida (Olsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0