funlife

publicerat: 2011-08-10 » 12:07:15
Håller på att göra mig klar just nu, innan jag ska ner på stan och träffa Ida. Vad ska vi göra på stan då? Jag måste handla lite solskydd till håret bland annat. I och med hur slitet håret kan bli annars!

Vet ni?? Jag klippte av mina naglar igår och shit vad fingertopparna gör ont! Speciellt nu när jag knappar på alla dessa tangenter, hihi. Men jag var tvungen, för en nagel höll på att gå av, vilket typ syns i och med att den fick bli lite kortare än alla dessa andra as korta :( suck....


Mina naglar just nu.... Ibland måste man

Här kommer förresten några bilder ifrån min resa:




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig kära vän <3

2011-08-10 @ 19:17:12
URL: http://isabelkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0