how it feels to win

publicerat: 2011-08-04 » 13:05:48
Okej.. Jag har väl aldrig vunnit ett lotteri eller på triss någon gång i hela mitt liv vad jag iallafall kan minnas men vad tusan! Jag kan hjälpa någon med fler läsare istället och du kanske är någon som brukar ha mer tur än mig? Gå in och tävla du med. Du kanske är den lyckliga vinnaren!


Jag är med och tävlar om en lyxig goodiebag som innehåller detta:
♥ Brun utan sol-spray från TanCan
♥ Brun utan sol från Moyana Corigan
♥ Läppglans från Victoria's Secret
♥ Läppglans från Too Faced
♥ Trippelring med nitar
♥ Blått nagellack från Pieces
♥ Orange/brunt nagellack från China Glaze
♥ Ögonskugga och nagellack från Viva La Diva
(Allt till ett värde av 1000 kr och allting är självklart oöppnat)


Vill du också vara med och tävla? Gör det här!
Tävlingen avslutas den 8 augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0