it feels so good to watching you lose

publicerat: 2011-08-03 » 16:16:48
Lunchen med Ida blev en ceasarsallad på Törners fik inne i stan, så sjuuukt gott. Jag har fått någon maniskt älskande till sallad, det är nog en utav dom godaste rätterna jag vet! Så himla fräscht, och till det blev det sommarte. Mums!! Direkt efter lunchen med Ida så mötte jag upp Murat en bit ovanför stan oxå gick vi ner till badhusparken och åt glass, samt spelade minigolf vilket inte var det lättaste men det var verkligen roligt. Ingen av oss var väl sådär jättebra men ändå fick vi flytet med oss ibland och gissa vem som vann? Behöver jag ens säga att det var jag? Klart att ni förstod det ;)

Vi slog vad om en picknick oxå! Haha! Så såfort att jag kommer hem ifrån Sollefteå så bjuder Murat mig på en lyxig picknick. Shit vilken tur att jag vann! Han var lika nöjd han med eftersom vi bytte vad precis innan vi började spela. Först var vadet att förloraren skulle doppa sig i Storsjön direkt efter spelets slut.. Klart jag ångrar att vi bytte vad, lite iallafall.. Hade ju varit helt sjukt att filma hans "död" i det iskalla vattnet, mohaha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0