it looked dangerous

publicerat: 2011-08-16 » 22:37:58
Vi var nyss och åt middag på en jättegod grekisk restaurang. Vi beställde in en massa olika rätter för att få smaka på lite utav varje och då får vi in en "fetaostsallad" som bara bestod utav en fetaost med olika färska kryddor på så som chili. Bland det godaste jag har ätit! Och så skulle jag tvinga pappa att smaka men jag sa det "du kommer tycka det är lite starkt kan jag tro.." och.. Han dog! Han sa att det var det starkaste han någonsin ätit i hela hans liv. Han börjar rycka i alla servetter som finns framställda på bordet, sliter åt sig en vattenflaska och häller i sig.. Han kunde inte prata och jag höll på att kissa ner mig som jag skrattade åt honom, haha, det var det sjukaste jag sett tror jag. Visst att det var kryddat men att han skulle tycka det var så starkt trodde jag inte :/ då hade jag ju inte tvingat honom smaka... Eller okej, kanske..


Kommentarer
Postat av: Mamma Pia

Hahahaha... Men lura stackars pappa så.. :-/ HAN som kan äta starkt.. :-O Hahaha....

Idag sken solen å vi har 16 grader nu ikväll !! :-D

Puss

2011-08-18 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0