too early

publicerat: 2011-08-02 » 18:08:46
Jag var på tok för tidig till mötet jag skulle på idag klockan 1 och fick sitta och vänta hur länge som helst. Hade tagit helt fel på tiden här hemma när jag gick tror jag, förvånar mig inte om jag satt där borta en hel timma och väntade på min tur......


Nu har jag och mamma precis ätit upp (jag bjöd henne på sallad ifrån Törners) och ska till och börja städa. Vi har köpt en massa nya saker så som mattor till vardagsrum och hall, gardiner till köket, en ny telefon och en våg. Sen var ju jag själv på stan någon timma innan mamma kom ner. Jag hittade 2 långklänningar, samt ett par jeansshorts som jag köpte. Klänningarna sitter så sjukt snyggt! Jag är så himla nöjd. Dock måste jag ner på stan imoron igen och kolla om jag hittar det jag egentligen var på stan för att köpa! Men just idag blev det mer till mig vilket inte är helt fel det heller ;) Haha yeah



Dessa härliga långklänningar hittade jag på Indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0