910831-****

publicerat: 2011-08-31 » 10:06:58
Godmorron och ja må jag leva, sovit gott? Det har jag gjort trots att jag somande halv tre! En gammal killkompis ringde och jag tror vi fastnade i samtalet båda två, haha, men det kanske blir så när man inte har pratat på nått år. Otroligt roligt att han faktiskt ringde!

Jag ska strax duscha och göra mig klar och redo inför min födelsedag och tårtbjudningen haha. Vill ju iallafall vara lite fin när det kommer folk hit sen och så :)
Alltså trots att jag får lite panik varje år över att jag bli äldre så känner jag mig ändå som ett litet barn inombords vid varje födelsedag. Jag har alltid haft kvar min födelsedagskänsla ifrån då jag var liten och jag är så glad att den aldrig har växt ifrån mig. Sen blir jag verkligen glad utav alla fina gratulationer jag får. Det är inte nog med ett grattis utan folk säger även så fina ord. Ville bara berätta att jag verkligen uppskattar era ord till mig så att ni vet om det, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0