beautiful friends

publicerat: 2011-12-13 » 23:30:25
Kom hem för en timma sedan och har varit inne i stan med Linn hela eftermiddagen & kvällen. Jag har handlat klart alla mina julklappar och är faktiskt riktigt nöjd över mina fynd. Fick mycket och bra hjälp utav Linn som var full av idéer så nu längtar jag nästan till julafton bara för att få ge det fina och roliga jag har hittat :)

Dagen med Linn har verkligen varit jättemysig! Vi avslutade all shopping med sushi på vasagatan (en jättemysig restaurang) och satt där ifrån sju till klockan var närmare tio. Vi tappade tidsuppfattningen helt, det är så roligt att prata massa minnen och uppdatera varandra om allt och inget. Och vi är ju det levande beviset! Dock är jag helt slut nu och ska börja göra mig i ordning för natten eftersom det är en dag imorgon oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0