christmas time

publicerat: 2011-12-13 » 12:06:23
Precis när jag tänkte kliva in i duschen kom Johan hem (för att han tydligen inte hade någon skola idag) och ockuperade duschen, haha, han har stått där hur länge som helst nu. Så länge att jag börjar bli rastlös. Antar att det inte bara är jag som tänker att jag kan duscha hur länge jag vill lediga dagar, hehe

Lite senare tänkte jag gå ut och leta julklappar till familjen. Tänkte kolla runt här på söder istället för att åka någon annanstans. Götgatan har minst lika bra utbud. Så att ni vet det, ni som kanske inte brukar hålla till här i Stockholmstrakterna. Våga åka lite längre bort än att bara vara i närheten av centralen/t-centralen! För jag menar slussen och medis, hur långt bort ifrån centralen är det? Tar typ 5 minuter att åka med tuben. Våga chansa och göra fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0