counting the minutes

publicerat: 2011-12-02 » 18:43:45

Sandra och jag på Emie födelsedag i september

Det blev stan tillsammans med Sandra idag!
Shopping av julklappar, chailatte på ett mysigt café och skvaller om livet. En bra dag! Dock kände jag hela tiden hur det ryckte i fingrarna för att jag bara ville handla med mig allt möjligt fint jag såg. Det var fina saker i varenda butik och det brukar aldrig vara så extremt? Jag hatar det, haha! Dock åker jag ner till Stockholm på onsdag och då kommer jag ju köpa en massa fina julklappar till alla. Synd bara att dagen på stan med Sandra gick så fort och att jag var tvungen att öppna böckerna och plugga, hehe. Det är vad jag gör just nu, läser skriver läser och skriver igen.. Kommer sitta med detta hela kvällen ikväll oxå, framför Idol med te och apelsiner!! Vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0