edgy fashion

publicerat: 2011-12-22 » 00:06:11
Innan jag släcker lampan och ska sova för natten har jag planerat att lägga mig och läsa. Fick låna Sofi Fahrmans böcker Elsas Mode och Elsas värld utav Sössa nu när jag var i Stockholm. Jag älskar ju tv-serien Elsas värld som går på tv3 play och böckerna bara måste jag läsa! Måste skynda mig att koka lite te och smutta på det innan jag somnar oxå, för jag är så jävla sugen.. Jag har ju det godaste tet i hela världen hemma och vart man än kommer och blir bjuden på te så törstar det inte mitt sug. Visst att jag älskar allt te men jag har fortfarande mina favoriter och är rätt kräsen. Precis som ni kaffedrickare förmodar jag!

Men godnatt och sov så gott så hörs vi imorgon. Dröm sött och vakna glada och utvilade! Imorgon känner jag på mig att någonting spännande väntar, dock har jag ingen aning om vad. Kanske en glädjedag? Vi får hålla tummarna för allt bra! Positiva tankar, hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0