every day is a new day for you to start over

publicerat: 2011-12-13 » 14:56:09
Nu håller jag på att göra mig klar för en dag i stan iallafall, haha! Svårt att bestämma mig? Nja, men jag fick en middagsdate med finaste Linn! Ska träffa upp henne runt fyra och som jag ser fram emot det. Är så längesen jag träffade alla mina Stockholmsvänner (Bella kommer ju liksom från Östersund så vi har träffats på hemmaplan) och det är så roligt nu när det blir av. Jag svävar på moln för hur glada dom gör mig. Det var verkligen en evighet sedan vi gick i samma klass och träffades varje dag och ibland.. Längtar jag tillbaka till det, till dom.

Snygg vän man har! (Linn, jag var bara tvungen, hihi)

Hoppas att jag hittar några fiffiga julklappar oxå, så att det inte blir panik i helgen när jag inser att jag måste springa runt hela Stockholm och alla köpcentrum för att faktiskt få med mig någonting hem. Men det är ju så himla svårt att köpa till folk som dessutom inte önskar sig någonting. Varje gång jag frågat är svaret "Ingenting", kul önskelista.. Haha! Men jag ska nog komma på någonting. Fick några idéer utav Ida igår när jag hörde allt vad hon hade köpt. Har ni köprt klart alla era julklappar? Har ni några bra tips till mig? Messa era idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0