friendship never ends

publicerat: 2011-12-25 » 23:53:06
Lyssnar på musik och ska snart tvätta bort mitt smink så att jag kan lägga mig i sängen och somna till en film :) Har varit hos Bella ikväll tillsammans med Rebecka efter att jag hade varit på 50-års kalas hemma hos min moster, och där blev det full lek för min del. Fick leka krig med Isabels brors son (men hade mycket tid att gosas med Ninja oxå såklart) och jag var verkligen helt inne i leken, ingen fick kontakt med mig haha. Blodigt allvar. Jag mot en 5-åring liksom. Haha. Var så roligt att se Isabel och bebisen igen! Och så himla roligt nu när Bella är på benen igen haha, sist vi sågs var hon inte världens piggaste. Och förhoppningsvis kommer dom förbi här hos mamma imorgon. Hatar att dom inte bor här men liksom vad gör det om någon månad då jag själv flyttar ner.. Inte ett skit! Really löööv it!
Men godnatt och sov gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0