now i get what i want

publicerat: 2011-12-06 » 22:47:19
Nu borde jag verkligen sminka av mig fort som attan och krypa ner i sängen för jag ska upp klockan 4:30 imorgon.. Jag kommer vara helt död, och folk säger till mig "du kan sova på tåget" och ja, kanske någon timma men jag måste plugga och då är det bättre att ta tillfället i akt att plugga på tåget istället för att behöva ta en dag till det när jag är nere i Stockholm. Vill ju lägga all tid till mina fantastiska vänner medans jag har chansen!

Jag är verkligen helt pirrig av all längtan åt den här resan. Jag är så glad att äntligen få träffa alla igen. Redan imorgon har jag hela dagen planerad och förväntar mig fullspäckat schema under hela min vistelse där nere, hihi. Men om jag känner mina vänner rätt så blir det fullt ös! Hehe! Imorgon möter min fina bästis upp mig vid tåget för en shoppingdag i stan samt lunch på fresco. Efter det måste jag hem för att lämna min resväska och äta middag innan jag åker till Väsby för att mysa med Matilda. Ska bli spännande att se nya Vilunda (min gamla skola som dom byggt om och flyttat närmare stationen) när jag kliver av pendeln och ska gå mot bussen :) Känns som en evighet sedan jag gick gymnasiet och speciellt sen jag träffade mina klassisar därifrån, men imorgon, äntligen Matilda!!

Och vet ni vad jag har? Resfeber!?!! Wtf haha! Inte likt mig för fem öre att ha det men jag antar att det är för att jag är så himla taggad på att få träffa alla? Eller så är det för att jag är så himla värdelös på att packa.. Älskar hur som helst att den här resan är min, bara min. Att jag får göra vad jag vill utav den och att den inte tar med sig några måsten. En efterlängtad semester precis innan jul, kan det bli bättre? Och sen när jag kommer hem så är Rebecka hemma ifrån Umeå och spenderar lovet tillsammans med mig, helt amazing. Ne, som sagt.. Det är nog dags för mig att gå och lägga mig nu om jag inte vill se ut som ett vandrande lik på tåget.. Haha! Sov gott ni fina och så hörs vi imorgon (förmodligen innan jag åker men annars hörs vi när jag är hemma efter stan med Bella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0