surrounding every part of me

publicerat: 2011-12-03 » 17:38:58
Har spenderat hela dagen hemma hos min kusin. Jag älskar att vara där, det händer alltid någonting roligt samtidigt som man bara kan sätta sig och ta det lugnt & fika. Idag pysslade vi Maltes inbjudningskort till hans kattkalas. Det gäller att ha bra fantasi och att skriva fint, så det är ju tur att just hans mamma är hans mamma hehe

Eftersom jag gick dit och nu gick hem oxå så har jag verkligen fått min dagliga motion. Är helt svart under ögonen oxå för hur mycket det blåste ute. Tror det tog oss 15 minuter att ta oss över gångbron från Frösön (kanske lite överdrivet, eller nej, det tog faktiskt as lång tid) med den hårda motvinden. Så jag ska tvätta ansiktet nu och sen ska jag göra mig en kopp te. Tänkte även byta om till mjukisbyxor och tjocksockar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0