the real steel

publicerat: 2011-12-05 » 13:02:20
Jag borde nog göra mig någon form av frukost eller lunch men jag är så himla dålig på att äta på morgonen när jag precis klivit upp om det inte finns någonting riktigt gott som ägg eller typ gott pålägg på en god macka. Dock har jag varit vaken sedan 11 men jag fastnade lite framför datorn haha! Försöker plugga men har fastnat på en fråga (den sista frågan) som jag verkligen behöver hjälp med utav pappa sen när han kommer hem. Ingen utav mina vänner förstår ens uppgiften heller..

Imorgon packar jag & på onsdag åker jag till Stockholm och gissa om jag längtar? Jag har nog aldrig längtat efter Stockholm såhär mycket någonsin! Eller jo det har jag men det kommer bli speciellt nu i och med att det var evigheter sedan sist jag var där. Ska bli så roligt att träffa mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0