twin with a snowman

publicerat: 2011-12-19 » 23:02:41
Godkväll bloggen
Förutom att jag höll på att missa tåget hem igår så gick det ju bra & jag är hemma. Dock fanns det väl en liten del i mig som önskade att jag faktiskt inte skulle hinna med det. Men som sagt.. Jag är hemma nu.

Jag kom hem ca. 21:15 och klockan tio var jag ute för en joggingtur med Ida, kände att det kunde vara skönt att röra på sig lite innan läggdags och jag hade ju liksom bara suttit helt stilla i över fem timmar. Men gör aldrig som jag, och planera in träning innan du vet vad det är för väder ute. Jag var helt sönderfryst när jag kom hem, eller jag svettades men mina ben var helt röda och iskalla. Och för att inte tala om ansiktet.. Haha, kom hem och var helt snöblind. Och samma sak hände ikväll då jag skulle gå hem ifrån min kusin där jag har varit hela dagen. Snöoväder ute och när jag kom hem såg jag ut som en snögubbe, en klassiker liksom. Aja, nu ska jag fortsätta kolla på SATC, ville mest vara visa att jag lever och är hemma.

Ps. Jag saknar Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0