this is real

publicerat: 2011-12-27 » 19:52:48
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är blyg, jag är konflikträdd & jag har aldrig haft en mobil som är "senaste nytt"

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ödmjukhet, ärlighet, humor, omtänksamhet m.m

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Memma, Emmashine, Emmis, Emme..

Hur var du som barn?
Glad, nyfiken, envis och ja.. Jävligt händelserik!

Varför bloggar du?
För att få ut mina tankar och för att dela med mig av mitt liv. Kan vara kul att kolla tillbaka sen och se vad man skrivit. Hur ens liv såg ut förr och vad som förändrats.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nej, vänskapen har alltid gått först.

Vad kan man leva utan?
Orättvisa, egoister & råttor

Vilket är viktigast hos din partner?
Ärlighet

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nej, men hoppas på att finna den snart!

Hur ofta lagar du mat hemma?
Aldrig? Eller det är så få gånger att det inte räknas

Vad skulle du göra med ett friår?
Ut och resa!!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Jag har ju inte varit utomlands så speciellt många gånger. Så den var svår..

Hur svarar du i telefonen?
Hej det är Emma
Hallå
Hej snygging

Är du pinsam på fyllan?
Skulle tro det, haha

Vilken var din första konsert?
Jag har aldrig varit på någon konsert (festivaler ränkas inte)

Hur ser folk dig?
Glad, spontan och omtänksam? Eller hur skulle jag veta? Haha!

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen. Vad är det att ha omkring sig?

Människa som gör dig enbart glad?
Rebecka, Ida och Isabel

Värsta känslan?
Orohet/sorg

Favorit tv-program?
Sex and the city

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Att jag får sova ut ordentligt, äta världens godaste frukost och sen dra med ett gäng vänner och shoppa!! Kanske till och med avsluta shoppingen med god mat? Och vissa gånger efter det drar man och förfestar, sen drar på världens fest som slutar med att alla har haft kul!

När grät du senast?
När jag var nere i Stockholm

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Mina nära och kära skrattar förmodligen nu när den här frågan kommer upp! Haha!!

Vart går din drömresa?
Det ska vara riktigt tropiskt och lyx!

Vem är ditt drömragg?
Oj.. Jag vet inte

När blir man vuxen?
När man känner för det

Vill du säga förlåt till någon?
Nej

Vem är din hjälte?
Min mamma

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig!!!!

Vilka personer beundrar du?
Min mamma, pappa och min lillasyster

Vem var din första kärlek?
Dennis Olofsson

Vem har makten i ditt liv?
Jag?

Har du någon dold talang?
Jag är rätt bra på dialekter

Har du mobbat någon?
Ja

Vilket djur skulle du vilja vara?
Någon cool fisk, för jag vill se livet av ett djupt hav

Har du någon fobi?
Klostrofobi eller vad det heter.. Litegrann

Vad är det pinsammaste du gjort?
Oj jag vet inte? Jag skäms inte så mycket

Har du snattat någon gång?
Ja, tyvärr. Tiden som ung och dum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0