gonna head it

publicerat: 2011-12-09 » 10:50:36
Godmorgon!
Jag måste bara få berätta lite om gårdagen som var så himla bra! Jag träffade ju kära Micaela runt fem och vi var med varandra tills runt halv nio. Vi hade så himla roligt och skrattade så mycket under middagen att jag trodde jag skulle spricka. Det var ändå ett och ½ år sedan vi umgicks sist, gaaaalet. Men allting var precis som det alltid brukar vara och det är ju sånna gånger man vet att det är vänskap för livet. När man bara kan fortsätta där man slutade. Jag hatar att vi inte bor i samma stad för vi har alltid varit så nära vänner.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig och sen (skulle egentligen åkt hem till bästis men den stackaren har förvärkar och galet ont nu) ska jag passa på att plugga lite nu när alla jobbar och efter det hoppas jag på att få kramas med Elin. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0