when love takes over

publicerat: 2011-12-08 » 14:25:05
Sitter just nu och försöker plugga så gott jag kan. Ska träffa Mickis senare idag, typ runt fem så jag har gott om tid att chilla. Tänkte att jag slänger upp en bild på mig själv så ni ser att jag lever men hur lätt är det att vara seriös på bild? Jag kan det inte iallafall, haha! Denna bild tog jag för att jag tänkte överraska Tuva med en ny bakgrundsbild på datorn, gulligt va? Hehe! Så att hon ska kunna se att jag faktiskt lyckades ta mig in på den.. Hon retades med mig igår och sa "Klart du får låna min dator, men du får klura ut lösenordet själv"
Så Tuva "Fuck you" hahaha!!

Nä nu måste jag läsa vidare så att jag kommer någon vart.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0