you sleep in the grave

publicerat: 2011-12-17 » 12:57:20
Vaknade för ett litet tag sedan och jag kan säga såhär: Jag vill bara tillbaka till sängen och sova! Är så äckligt trött!

Igår var jag och Tuva hem till David och spelade in en utav deras låtar, den kommer bli grym!! Nu är det bara att klippa ihop den snyggt och sen är den klar. Gårkvällen hos David tillsammans med han, Tuva och Sebbe var jättehärlig, slapp och trevlig. David bjöd på tacos, vi spelade musik och hängde framför roliga youtubeklipp, hehe!

Jag som liksom inte gör någonting på dagarna borde inte kunna bli trött vid 11 en fredagskväll? Igår höll jag på att somna flera gånger hos David, och på tåget och bussen hem hände det samma sak. Som tur var somnade jag faktiskt aldrig för då hade jag garanterat åkt för långt. Aja.. Nu ska jag göra mig klar och åka iväg och möta Mickis, kanske till och med att Patrik är med :)

Vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0