a little trip

publicerat: 2011-07-16 » 22:02:25
min dag har verkligen varit helt underbart rolig :)
jag och rebecka åkte runt klockan 7 och var framme i precis lagom tid till birstas öppning. helt redo för shopping! vi hade lite otur och hittade inte så speciellt mycket dock.. alltid är det någonting, haha. men lite fick jag med mig hem iallafall (lägga upp bilder så fort jag fått min kamera att fungera) och jag är jävligt nöjd med det jag hittade. jag shoppade med mig lite till mamma oxå ifrån ikea, det är alltid lika roligt att göra någon annan glad. men som sagt, angående min kamera så kunde jag inte ta en enda bild för minneskortet hade spärrats eller någonting sånt? wtf? det händer inte!! så rebecka fick stå för bilderna och jag lovar att dom kommer upp så fort att jag fått dom utav henne.

jag sover hemma hos mamma inatt så nu ska jag krypa ner i soffan, trycka i mig massor utav godis och njuta utav min mammas sällskap! puss och svag, en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du Emma, kolla om du har en sån liten "spak" på sidan av minneskortet som du kan flytta på. Flytta på den och se ifall det blir upplåst då, så var det för mig iaf :)

2011-07-17 @ 00:59:31
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0