a relaxing day

publicerat: 2011-08-01 » 01:40:52
sitter och kollar på livet enligt rosa nu innan jag ska sova. dricker te oxå såklart, som vanligt.. haha. jag har bara varit hemma och tagit det lugnt hela dagen idag, i och med att det blev så himla sent igår! men det har varit en skön dag hemma tillsammans med mamma. min kusin linda kom även förbi en sväng och hjälpte mamma sätta upp en ny tavla inne i sovrummet som hon fått utav elin, det blev verkligen superfint.

angående yran och att ni knappt fått se några bilder så kommer det så fort som möjligt. måste bara få dom utav rebecka först. sen ska ni ju såklart få se allt vi varit med om!! men nu vill jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0