bye bye my friend

publicerat: 2011-07-21 » 18:07:50
okej, hehe, jag tror ingen utav mig och sofie vann den tävlingen vi påbörjade i måndags. vi kom på att vi inte skulle äta någonting efter klockan 12 på dagen och ni kan ju bara tänka er hur bra det gick? haha!

..hej förresten! idag åkte sofie hem. vi har verkligen haft flera underbart roliga dagar tillsammans, mest uppskattat varandras sällskap och för att inte glömma hur mycket vi har skrattat! shit som vi skrattade igår i fleeeeera timmar åt dom mest sjuka saker haha. vi låg ner i sängen och fick inte fram ett ord och fick vi det avbröts det med ett gapskratt. vi hörde till och med mamma sitta och skratta ute i hallen, hihi, glädjen spred sig kan man säga ;) jag mötte upp bella på stan strax efter klockan 3, följde henne på några ärenden och nu är vi hemma hos henne. väntar på god middag som hennes föräldrar står och lagar just nu i god stämning :)

känns så bra att hon äntligen är hemma nu hon oxå. längtar lite tills vi ska ut imorgon jag, bella och rebecka. gamla goda vänners egen tid liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0