car driving

publicerat: 2011-07-11 » 19:33:11
kom precis in, har varit och övningskört med pappa och shit vad lätt man glömmer. det var ju i vintras jag övningskörde sist och jag hade glömt allting jag lärt mig innan men det gick riktigt bra ändå! synd bara att vi var så inne i att jag körde, vi glömde ta kort.. men det får bli nästa gång istället. nu jävlar ska det där körkortet tas!!

iallafall så har jag och rebecka planerat en in roadtripp till sundsvall på lördag så imorgonbitti ska vi ut och promenera och planera vilken tid vi ska åka osv. rätt nice oxå att slippa sitta på en buss eller på ett tåg och att rebecka istället kör bil. vem vet hur mycket vi vill få med oss ifrån ikea liksom?! rätt nice med ett helt ledigt baksäte att fylla upp med grejer ju! hehe

elin skickade några bilder ifrån våran prommis igår och dom ska givetvis upp




Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)<3

2011-07-11 @ 20:47:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0