cases

publicerat: 2011-07-04 » 11:44:07
det är lika skönt varje gång när man kommer ut ur duschen och är alldeles nyduschad. man luktar så gott och fräscht! anyway så ska jag till och göra mig i odrning inför en dag på stan. ska möta upp min väninna runt 1 ungefär och sen har vi en del ärenden att göra innan min pappa kommer dit han oxå :) vi ska väl kolla runt lite, behöver nya springskor nämligen. ibland är det skönt att fortfarande vara barn!


min fina vän emie ifrån när hon hälsade på mig nere i stockholm 2009 (även dagens sällskap)

igårkväll orkade jag inte riktigt med bloggen i och med att jag var med älskade rebecka som kom hit till mig. tiden bara rann iväg och tillslut var det läggdags liksom, även för mig så.. nu måste jag skynda mig lite, ska hinna slänga i mig frulle oxå höhö. hoppas ni alla får en awesome dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0