cheer

publicerat: 2011-07-13 » 19:43:33
dagen hemma behövdes verkligen för shit vad jag känner mig så mycket bättre och piggare redan! sköönt. för imorgon ska jag hjälpa mamma med lägenheten igen (känns som om vi aldrig blir klara haha) samt gosa med mina fina kusinbarn som oxå kommer att komma dit :)
måste hoppa in i duschen innan fotbollen som börjar klockan 8 på tv4 för er som inte vet det. kolla ni oxå och heja. det ska iallafall jag göra! heeeeeeeeeeeeja sverige!!

jag längtar som en sate tills på lördag då jag och rebecka tar bilen fram och tillbaka till sundsvall över dagen, åh vad jag längtar!! och åh vad kul det kommer att bli att få komma iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0