day ten - one person i trust

publicerat: 2011-07-14 » 18:59:54

 

MIN MAMMA
det finns ingen i hela världen som jag litar på mer än vad jag litar på min mamma! jag önskar att alla kunde få ha en lika fin relation som jag och min mamma har. hon är min allra bästa vän och den finaste personen i hela världen. det går inte en dag utan att jag pratar med henne, jag har så mycket jag vill att hon ska veta hela tiden. en dagen är det någonting som har hänt, andra dagen vill jag bara påminna henne om hur vacker hon är och den tredje.. ja, ni förstår nog.

jag kan säga exakt vad jag vill utan att min mamma misstror, missförstår eller missbedömer mig. hon förstår mig och lyssnar, hon vägleder mig då jag känner mig vilsen och hon finns alltid där. dag som natt så vet jag att hon finns där för mig och bryr sig. hon är den största tryggheten för mig och i mitt liv! jag älskar henne utav hela mitt hjärta och jag skulle dö för henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0