future

publicerat: 2011-07-24 » 22:07:48
Kvällen med Bella har varit lugn. Vi promenerade runt inne i stan, stannade till på McDonald's och åt glass. Kommer såklart att sakna henne mycket nu när hon åker tillbaka till sitt i Stockholm men vi brukar vara bra på att höras. Det är tur att det finns telefoner och datorer! Vi kom in på ett väldigt svårt ämne när vi satt på McDonald's och pratade, vi kom in på framtiden och allt vi vill hinna med att göra. Både hon och jag är ju två vilsna själar som inte har kommit på alls vad vill vi syssla med, om vi vill plugga vidare, vart vi vill bo och allt det där som många redan vet. Men å andra sidan.. Vad är det som säger att man måste veta allt det där bara för att man har gått ut gymnasiet och är 19 år gammal? Jag kommer nog aldrig att veta, dock kommer jag säkert komma på nya saker att prova på på vägen mot det stora. Men just nu så står det helt stilla. Vet ni vart ni är i livet om 10 år? Framtiden kan vara skrämmande ibland, lika skrämmande som den är spännande. Jag får helt enkelt göra så att från och med nu.. Ja! Från och med nu ska jag ta dag för dag, precis som dagarna kommer. Jag ska njuta utav dom sista sommardagarna så gott jag bara kan, jag ska vara helt fri och ledig att göra vad jag vill. Körkortet är mitt nästa mål, men det tar jag tag i efter att jag varit i utlandet. Tills dess vill jag bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0