games

publicerat: 2011-07-04 » 23:17:21
nu har jag bråttom i säng så att jag orkar upp imorgon kl. 8. lovade rebecka att vi ska ut och promenera imorgonbitti ca. 2 timmar och efter det äta frukost tillsammans. vi ska baka scones och göra värsta goda frukosten! så en bra start på dagen lär det bli :)

ikväll var vi hemma hos rebecka och spelade spel bara. vi tänkte spela tennis men då började det såklart att regna haha. men spel var verkligen inte fel det heller, jag vann dessutom!


vinnare!


min söta förlorare ;) all my love


världens härligaste väder ute! skulle kunna gå hur länge som helst egentligen..
om det inte var för att jag vet att jag verkligen måste sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0