happy 5th of july

publicerat: 2011-07-05 » 22:08:54
det är så roligt nu när det är så mycket som händer inne i stan, som ikväll med invigningen utav storsjöcupen. alla barnen är så otroligt glada och det är så roligt att det till och med är lag ifrån kina osv. jag och emie var ute och kollade ikväll när ola med flera uppträdde, när alla lagen tågade in på torget. solen var framme och vädret var kanon! kunde inte ha avslutat denna dagen bättre. fick dock inte en enda bild i och med att min kamera tog slut på batteri men det var det enda minuset.

nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen, ska mumsa i mig en glass oxå. har varit så sugen på det hela dagen idag men valde att spara glassätandet till kvällsmyset instead :) imorgon väntar det ärende till banken och efter det upplockning av alla grejer i mammas nya lägenhet och på kvällen ett träningspass med ida. fullspäckad dag och jag bara älskar det. äntligen händer det lite saker, äntligen går inte dagarna på repeat. får se bara hur mycket min fot pallar med så mycket ansträngning i dom nya skorna bara, haha, dom värker just nu iallafall. men har jag tur så har det gått över tills träningen med ida imorgon! vi får hålla alla tummar för det

hoppas ni har haft en amazing dag idag och att ni passar på att njuta av varenda sekund solen tittar fram nu i sommar! det vet jag att jag gör iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0