holy

publicerat: 2011-07-15 » 11:38:15
....just det!! jag kom på att jag har glömt att dela med mig utav världeeens grej ju

jag såg min själsfrände igår eller iallafall han som jag ska gifta mig med och få minst 1 skitfint barn med! amen ni fattar, jag är såld. finare finns typ inte! eller jo det gör det men han har någonting väldigt speciellt i sitt utseende. det är typ som om hela han lyser upp av all charm. jag smälter!! fast den här kärleken är helig och kan aldrig bli ömsesidig, vilket är så jävla bra för tänkkkk så hade han typ varit världens miffo eller mes, nej det går bara inte!! det får räcka med att han är så jävla snygg

Kommentarer
Postat av: Linda

Hette Han Henrik?

2011-07-15 @ 22:12:53
URL: http://lindaengdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0