home sweet home

publicerat: 2011-07-02 » 00:18:51
godkväll kära ni
nu är jag äntligen hemma igen :) eller ja.. äntligen och äntligen. jag har verkligen haft dom härligaste dagarna på länge. jag tillsammans med mig farmor och farfar! vi har spelat kort, badat, fiskat, åkt båt, bakat, spelat kubb, spelat bilbingo, målat om matkällaren och gud vet allt. jag har verkligen inte haft en tråkig stund men känt mig så avkopplad hela tiden. ser dock ut som en kräfta nu i och med att jag brände mig när jag och farfar var ute med båten och fiskade hela eftermiddagen igår haha. inte så värst snyggt men jag älskar att jag har kunnat gå runt i min bikini hela dagarna!

jag kom hem i eftermiddags och gick direkt till stan och träffade mamma som ville ha lite smakråd på kläder och gud så fina kläder vi hittade till henne, min vackra mamma. sen ikväll har jag bara kollat filmer och målat om mina naglar, nu ska jag gå och lägga mig i och med att jag vill vara helt utvilad imorgon då jag ska på min kusins konfirmation :)

hoppas ni har haft underbara dagar ni med
puss och friska tag, det har varit en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0