horror

publicerat: 2011-07-18 » 18:14:44
är hos mamma fortfarande och har inte haft tillgång till något internet idag. vet inte hur aktiv jag kommer kunna vara förrän jag kommit till pappa igen, tänkte bara så att ni vet varför jag inte bloggar!

idag har jag och sofie varit på stan och vi passade på att köpa dom nya tuggummina ifrån apoteket (vigo beauty) så vi får se hur snygga vi kommer vara efter paketet är slut ;) vi kom även på världens dummaste vad-slag imorse oxå... skulle vi inte har gjort för ingen av oss är ju den som vill förlora precis... vad det är får ni veta när vinnaren är korad! så håll utkiket här i bloggen under torsdag/fredag!

eftersom det regnar ute passar det ju helt perfekt med en filmkväll ikväll, så jag och sofie ska rota fram någon film tills ikväll och om vi har otur så får vi springa ut i regnet och ner till hemmakväll. är lite osker på om vi har någon film värd att se här hemma. har ni några bra filmtips? helst skräck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0