i have two choices

publicerat: 2011-07-08 » 10:58:55
god morgon världen! jag fick sovmorgon idag! min mamma kommer och hämtar mig om 45 minuter och då ska vi till min kusin och hälsa på. dom har varit på semester så det känns som om det var ett tag vi träffade henne och barnen sist. jag ligger här hur trött som helst och funderar.. ska jag duscha och äta frukost innan mamma kommer? ska jag strunta i duschen och frukosten och dra ut och powerwalka istället? det enda som gör att jag typ inte vill är att jag inte har någon musik att lyssna på under tiden vilket är så sjukt tråkigt. men jag tror det blir en prommis iallafall, så får jag komma bort till min kusin efter att jag har gått klart istället för att mamma ska hämta mig? den idéen kör vi på! dax för ett ombyte! kärlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0