i love traveling

publicerat: 2011-07-28 » 21:45:31
nu har storsjöyran börjat och det känns verkligen i luften, alla är glada och redo för festival. alla utom jag och rebecka, haha! jag var ner och kollade en sväng idag bara. träffade upp pappa och kollade in lite på hans jobb. träffade en massa trevliga människor både som jobbar och folk som skulle uppträda! vi får se om jag blir tillräckligt sugen för att gå imorgon eller på lördag! ska iallafall gå imorgon på dagen tillsammans med rebecka :)
morris är fortfarande här och vi tog en långpromenad tillsammans när jag kom hem (runt 5). direkt när vi kom ner, utanför porten stöter vi på mormor som hade varit nere på stårket tillsammans med henne man och kikat. vi gick med henne hem och sen en alldeles egen runda, så himla mysigt. han var så himla glad att få springa runt i gräset i det jättefina solskenet och hans lycka smittade av sig på mig..

just nu sitter jag och spanar in resor till sollefteå :) hoppas på att få åka dit och hälsa på ida någonting nästa vecka! har inte hört tillbaka ifrån henne ännu om vilken dag som passar bäst osv men vi bestämde att en resa för mig dit skulle passa mer än perfekt. vill ju så gärna se deras nya fina lägenhet och utnyttja tillfället att bada i deras jacuzzi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0