like a little child

publicerat: 2011-07-07 » 22:36:51
jordgubbar och grädde är verkligen en sommarfavorit. shit vad gott det är och äntligen har jag ätit årets första tallrik med denna frestelse. jag var bara tvungen att be mamma skjutsa in mig på coop innan hon skjutsade mig hem nu ikväll :)

idag har jag umgåtts med emelie och det blev en promenad bort till sportfältet för en halvtimma i solen. efter det gick jag och hämtade upp söta krabater på dagis och har varit barnvakt hela eftermiddagen och kvällen. vi åt hamburgare hemma hos mamma och åkte sedan på en glasstur. efter det åkte vi till björkbackaparken och lekte för fullt! dom fick till och med mig att hänga knäväck, haha. det har jag nog inte gjort sedan jag var liten. känns skönt att jag oxå har lite barnasinne kvar och kan vara med och leka!

solen är verkligen min bästa vän, det bevisade den för mig igår.. för när vi sa godnatt och hejdå så lovade den att vi skulle umgås idag oxå och det har vi gjort. hela dagen! löööövly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0