no worries

publicerat: 2011-07-09 » 23:56:52
det ha verkligen varit en toppendag idag och jag har hunnit med massor med saker. jag älskar dagar då det händer mycket och man har saker att göra hela tiden! jag har varit hos min kusin och hälsat på, varit hos mamma och packat upp saker och fixat i ordning en hel del. sist men inte minst var jag med rebecka och spelade tennis, vilket var sjukt roligt. fast vi trodde att vi skulle vara så mycket bättre än vad vi var, haha! men för att i princip vara första gången att spela med nät och grejer (på väldigt länge iallafall) så gick det helt okej. vi träffade ju iallafall bollen!!

jag och mamma mötte upp dom här finisarna på maxi idag:

maltemouse med sin nya favoritglass (kääärlek)


mamma och snuttisen mickilina


min fina kusin linda!

det här fick vi gjort i lägenheten idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0