old classmates

publicerat: 2011-07-19 » 12:55:49
har precis kommit ut ur duschen och känner mig som en helt ny människa!! sofie åkte med kajsa upp till lillänge fram och tillbaka så jag har kunnat ta allt i min egen takt nu, haha, tack sofie för att du åkte här ifrån.. näråå! men det lät ju nästan så på hur jag beskrev det. menade iallafall inte så hehe

det blev hur som helst en sallad till lunch :) vi sprang förbi törners innan vi gick hit till pappa. sofie tyckte jag var konstig som äter glutenfri sallad men det är bara för att jag tycker dom är allra godast!

ikväll ska vi samlas, ett gäng flickor som är gamla klasskamrater vilket ska bli svin roligt. det var ju ett tag sedan vi gjorde någonting sist. vi kommer troligtvis skvallra och uppdatera varandra om vad som hänt hittills i sommar :) det ser jag fram emot. tror sofie gör det hon oxå. nu ska jag föna håret och lägga på en ansiktsmask innan sofie kommer tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0