on and on

publicerat: 2011-07-06 » 01:14:20
nu börjar klockan bli alldeles för mycket igen och här sitter jag och har fortfarande inte gått och lagt mig. jag fattar inte? det är som om jag tvingar mig själv att vara uppe tills ögonen nästan slår ihop utav sig själv. jag är egentligen svin trött och har varit det sedan jag kom hem runt 10 och jag har inte tvättat sminket ännu heller. jag får göra ett nytt försök nu.. eller vadå? jag har inget val! för nu måste jag sova om jag ska orka kliva upp klockan 9 och ta itu med banken, annars blir väl det heller aldrig av. jag har en vana att skjuta upp grejer till sista stund om inte längre än så oxå.. världens dåligaste egenskap måste ju vara den! och såklart är ju det en egenskap jag har, haha. men vem är perfekt? jag har inte träffat en enda sån människa i hela mitt liv och tur är väl det egentligen. för då skulle man ju störa sig på det istället och börja leta fel.. man skulle förmodligen inte kunna tänka på någonting annat än det. men gud vad jag babblar.. jag måste sova!! haha!

puss och tussan, jag pratar i nattmössan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0