the most cozy morning

publicerat: 2011-07-27 » 12:56:02
Har myst med Morris hela förmiddagen, varit ute på promenad och gosat länge i sängen! Nu sitter jag och mamma och dricker te och pratar, vi ska snart städa ihop lite i lägenheten och sätta på våran städ/disk-skiva ;) Måste städas till ikväll innan vårat sällskap kommer ju.. Japp, för ikväll får vi nattsällskap utav Malte och Mickilina men tror dock att Morris ska hem till sin mamma istället för att vara här hos oss. Jag funderar på att kidnappa honom och slå läger någonstans bara vovven och jag, långt borta. Åh, jag älskar verkligen den där hunden. Blev så glad när han kom till oss igår så det första jag gjorde var att ta med honom ut på min och Rebeckas eftermiddag ute. Han var helt exalterad :) Fast det är klart, vem hade inte varit? 3 år och två snygga flickvänner i 20-års ålder, då har man ju jobbat på bra! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0