totally disney

publicerat: 2011-07-10 » 11:04:29
har spenderat min morgon i sängen framför disneydags, haha :) like back in the days!! jag vet inte varför men jag är så himla trött, eller det r en sån morgon då jag bara vill mysa hela morgonen lång. ligga i sängen länge, äta god frukost i lugn och ro och gå i pyjamasen halva dagen. så om du vill det du med, ring mig! haha!

jag har absolut inte någonting inplanerat idag förutom att jag måste ut och springa innan dagen är över. men jag tänker njuta utav min sovmorgon och jag tänker gå i pyjamasen halva dagen innan jag gör någonting annat. haha! jag har dock velat gå på bio i så många dagar nu, inte för att det är någon speciell film jag vill se utan för att bio alltid är bio (mycket bättre film)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0