thai food for lunch

publicerat: 2011-07-11 » 16:48:23
jag har inte hunnit blogga någonting idag för att jag försov mig imorse och skulle vara på möte med min jobbcoach klockan 11. jag kom i tid men det var på minuten och efter det träffade jag min finaste vän ida och även jenny. dom kom hit över dagen och såklart så fick ingen tid gå till spillo! dom ville kolla stan (i och med att det inte finns butiker nog i sollefteå höhöö) och sen gick vi hem till idas pappa som ville bjuda på god thai-lunch :) mumma! men nu är jag hemma igen och surrar för fullt med bella. det är så skönt att det finns telefoner så att man kan uppdatera varandra om sina liv trots att man bor flera mil ifrån varandra!!


ida och jag 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0