how all the fishes are doing

publicerat: 2011-07-12 » 12:39:58
vi var inte bara ute och gick imorse utan bakade även scones (grovt bröd den här gången) till frukost igen och åkte bort till krokom fram och tillbaka :) och dagen som i princip bara har börjat! yeeeaah
vi planerade lite inför sundsvallsresan och bestämde avgång hemifrån klockan 7 på morgonen. jag önskar verkligen att jag var så himla morgonpigg för då hade det inte varit någon match alls, men som det är nu.. åh, jag vet hur död jag kommer vara. kommer förmodligen nästan börja gråta för hur trött jag kommer att vara, haha! jag kommer ju måsta kliva upp senast 6. en lördag.. det händer inte! haha! dock ser jag fram emot själva resan med stor glädje. ska bli så kul att bara åka iväg vi två och få göra det vi båda älskar (shoppa) att göra. synd bara att man inte har alla pengar i hela världen att röra sig med och kunna handla för ;) det hade gjort den dagen förmodligen ännu bättre

det är inte så himla roligt väder ute idag :( inte badväder någonstans. vad hände med sommarvärmen? kom tillbaka! just nu skulle jag typ egentligen bara vilja hoppa i min pyjamas igen och lägga mig framför en film eller läsa och dricka varmt te, men det tänker jag inte.. eller.. jag tänker sätta mig i köket och pyssla lite och efter det kanske jag lägger mig ner ett tag och läser. ikväll ska jag träffa anna som äntligen kommit hem ifrån frankrike! vill ju höra allt om hennes resa! killarna, festerna, all shopping osv :)





"nu kan vi gå med sanne bruna bara tår
och kliva ut i sjön och se hur fiskarna mår
ja då är det sommar ja då är det sommar
hejsan hoppsan lilla fisken hej på dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0