appreciation

publicerat: 2011-07-08 » 14:33:28
trots att jag kom in i min klass ett och ett halvt år senare så har jag alltid haft en plats där som bara varit min. tack till alla för att ni fått mig att trivas så bra! jag älskar nu att se tillbaka på allt det vi har delat tillsammans. alla skratt, bråk, pinsamheter, frustrationer, trötthet och så mycket mer. vi delade vardagen tillsammans under en lång tid, det gör att man växer samman vare sig man vill eller inte. man blir inte kompisar av någonting som är ytligt, man blir vänner genom det som betyder. man ser folk för den dom är. jag uppskattar var och en ifrån min klass, jag uppskattar skratten jag fått delat med var och en av er! men flickorna som blev mina riktiga vänner, vi som blev "familjen" till er vill jag verkligen säga mer än tack. det har varit viktigt för mig att ha er där att vara lycklig med och få vara arg på. men jag har var och en av er att tacka för olika saker.. som emelie, tack för att du och jag är så naturligt. för att du tog emot mig bäst av alla! simone, tack för ditt lugn! det är viktigt att ha någon som kan ta ner en på jorden ibland. sandra, tack för att du hittade oss och för att du är du! sofie, tack älskade sofie för all glädje du gett mig och att jag kan prata med dig om allt! kajsa, tack för din spontanitet och din famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0