yesterday

publicerat: 2011-07-31 » 14:09:32
Jag känner mig inte sådär jätteutvilad men det gick heller inte att sova längre är till nu. Det här blev verkligen den bästa yran i mitt liv, trots att jag trodde att jag inte ens skulle gå. Efter allt flyt i fredags så blev vi dessutom erbjuden att jobba igår och självklart så gjorde vi det! Vi hann se Orup backstage innan det var dags att jobba på Håkan, presidenttalet och Timbuktu :)

Verkligen roligt med nya erfarenheter och att vi halkade in på ett bananskal och fick dessa chanser att mingla med artisterna samt att vi fick se dom från scenen, att vi fick dansa med big boi och att vi dessutom fick jobba oxå. Så nu är jag hyffsat nöjd, men trött! Hihi.. Ska förmodligen bara mysa hemma idag, nu ska jag iallafall ta mig någonting att äta innan jag gör någonting annat

Bilder från igår:

Sofia hade oxå lite förtur i och med hennes jobb. Vi har haft skitkul!


Trött efter gårdagen?


Även min lillasyster Elin följde med :)


Systrarna seriösa?


arga leken!! Jag vann, yeah


Bästisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0