a quiet day

publicerat: 2011-06-13 » 23:10:30
den här dagen har verkligen varit lugn.. jag har bara varit hemma och kollat film, läst bok och inte alls så mycket mer. just nu ligger jag i sängen framför tv:n och ska väl snart fortsätta min läsning. jag kan verkligen inte slita mig ifrån boken, men läser jag för länge somnar jag! haha! har redan lyckats två gånger ;)

ska försöka att somna i tid idag, eller iallafall tidigare än igår. för imorgon måste jag på arbetsförmedlingen! efter det kommer söta ida till stan, så jag ska umgås med henne. äääääntliiigen!! vi har planer på sushi till middag, dock blir den lite tidigare ön vanligt eftersom jag sen ska på stan och shoppa med pappa efter det att han har slutat jobbet :) hoppas bara att vi hittar någonting! jag behöver lite nya byxor, linnen, bikini och springskor. så håll tummarna!

har även planerat att jag ska ner till stockholm i helgen, vi åker redan på torsdag. ska verkligen bli roligt. dock tror jag inte att det skulle vara speciellt fint väder där nere nu i helgen men jag får packa ner ett paraply så är det lugnt sen, höhö. det är jag och min vän simone som ska ner och bara ha roligt! vi kände att vi behövde utnyttja ledigheten till den bra, sen åker vi ner och upp igen med hennes killkompis. och vem tackar nej till en gratisresa? inte vi iallafall! ska bli så roligt att träffa vännerna där nere och att få umgås bara simone och jag där nere. spännande! haha! så är ni i stockholm i helgen kanske vi ses, puss


visst är vi snygga? haha! (jag och kära simme 2 dagar innan studenten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0