blessing day

publicerat: 2011-06-26 » 21:25:05
ikväll har jag kollat på film (ovanligt), jag har ingen aning om vad annat det finns att göra när man är sjuk. jag orkar verkligen ingenting. har haft en jättebra kväll tillsammans med ida som kom förbi, hon hade hyrt film på hemmakväll och direkt när hon kom hit passade vi även på att beställa hem kebab. hon var sjukt bakis och jag sjuk, bra kombination faktiskt. iallafall för en lugn hemmakväll :)
fick dock inte i mig ens en fjärdedel utav min kebab, så pengarna var ju rätt ovärda att slösa kanske? hur som helst har min kväll varit toppen! behövde verkligen ida ikväll, för shit vad vi har skrattat. jag har ont i varenda muskel i hela kroppen för så mycket som jag har skrattat ikväll, älskaaaar sånna skratt! är dock helt slut nu ochtänkte gå och lägga mig sleep tight teddy bears


ida på pyjamasparty hos mig i vintras ;) mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0