can't you just go somewhere on vacation

publicerat: 2011-06-15 » 11:17:45
hello sunshines!
nu har jag rätt bråttom, jag borde ha klivit upp för en timma sedan egentligen men jag var alldeles för trött, vilket jag fortfarande är egentligen.. blev väckt massor av gånger inatt av en kompis, haha. och jag som är så dum svarar och fortsätter att prata. puckoooo!

tänkte hoppa in i duschen nu efter att jag dubbelkollat min packning och sådär. shiit. jag ska hinna allting på bara någon timma, det kommer ju inte att gå. jag får göra allt galet fort! stressssssa höhö

hoppas ni får en underbar helg osv. jag vet inte hur tillgänglig jag kommer att vara på annat sätt än mobilen i och med min lilla semester över helgen. vi hörs iallafall så fort jag är hemma igen! puss och kram


on the road again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0