country home

publicerat: 2011-06-27 » 20:05:08
vad skönt det har varit att få ha varit ute hela dagen! var längesen jag fick en hel dag med elin oxå, massa goda skratt och djupa diskussioner. vi passade även på att planera in en liten resa. förmodligen bara till mitt landställe, jag får hoppas att hon kan följa med för jag åker dit imorgon och blir där tills på fredag. på lördag ska min kusin konfirmera sig och då vill jag vara där och se det såklart. men längre än tills på fredag vet jag ändå inte om jag skulle klara av på landet, haha

ikväll ska packa inför trippen, leta reda på någon bra bok osv. hoppas det blir riktigt fint väder nu när jag åker bort så att jag kan bada :) har ju ännu inte tagit årets första dopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0